فرماندار هشدار می دهد!!!

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

تبلیغات قبل از تعیین صلاحیت ممنوع است/با نامزدهای متخلف برخورد خواهیم کرد

محمدرضا امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پنجمین دوره انتخابات خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم سالاری و انتخابات دینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل درخصوص انتخابات، ادامه داد: وظیفه همه ما دعوت مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای است که این شراکت و حضور حداکثری در داخل و خارج از کشور باعث تقویت نظام می شود.

 امیری با تاکید براینکه هرکس که انتخاب می شود نماینده آحاد مردم است اظهار داشت: حضورآگاهانه ازمهمترین نکات انتخابات است که وظیفه نخبگان می باشد ویژگی های کاندید اصلح را به مردم بگویند تا آگاهانه فردی دلسوز برای نظام را انتخاب کنند.

تبلیغات قبل از تعیین صلاحین نامزدها خلاف قانون است

وی در خصوص تبلیغات کاندیدها انتخابات عنوان کرد: انتخابات برنامه زمان بندی دارد که باید طبق آن پیش برویم در انتخابات خبرنگان نامزدها می توانند به مدت ۲هفته تا۷ اسفندماه و نامزدهای انتخابات مجلس به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات اجازه تبلیغات دارند و هرگونه تبلیغات، گفت و گو در محافل عمومی و... در خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی می باشد و طبق قانون انتخابات و شعبه پیگیری تخلفات انتخابات در دادگستری با متخلفین برخورد خواهد شد.

به دستگاه های اجرایی اجازه نمی دهم ازبیت المال برای تبلیغات استفاده کنند

وی با تاکید براینکه دست اندرکاران انتخابات به هیچ وجه حق تبلیغ برای کاندیدها را ندارند خاطرنشان کرد: وظیفه من برگزار کردن انتخاباتی پرشور و سالم و محافظت از حق مردم است تا حق الناسی صورت نگیرد و به دستگاه های اجرایی اجازه نمی دهم ازبیت المال برای تبلیغات استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ پنج شنبه 18 دی 1394برچسب:,

] [ 23:7 ] [ . ]

[ ]